.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتكليفي حوضچه خشك ايران صدرا بايد حل شود

مدير ايران صدرا( مجتمع دريايي خزر )گفت: حوضچه خشك ايران صدرا به دليل عدم نقدينگي بلا تكليف است و اين مشكل بايد حل شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، كامبيز يحيي‌زاده در حاشيه بازديد استاندار مازندران و اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس و دبير مجمع نمايندگان مارندران از ايران صدرا گفت: اين حوضچه يكي از مهم‌ترين زير ساخت‌هاي تانكر است كه به طول 250 متر و عرض 40 متر، 70 هزار تن ظرفيت دارد و ظرفيت27 هزار متر مكعب عمليات بتني و هزار و 678تن آرماتور را نيز دارد.
وي ادامه داد: در حال حاضر به دليل برخي از مشكلات و عدم نقدينگي با ركود شديد فعاليت روبرو شده‌ايم كه به طول كشيدن ساخت حوضچه خشك به مدت يك سال و نيم نيز معلول اين علت است.
يحيي‌زاده در ادامه با بيان اينكه اكنون به دليل ركود فعاليت‌ها 42 هزار تن ورق دچار خوردگي مي‌شود، اظهار داشت: به دليل عدم نقدينگي مناسب در آينده‌اي نزديك اين ورق‌ها بايد دور ريخته شود.
وي اعتبار مورد نياز براي رنگ آميزي و از بين نرفتن اين ورق‌ها را بين 8 تا 10 ميليارد تومان عنوان كرد.
مدير ايران صدرا در مجتمع دريايي خزر خاطر نشان كرد: اين شركت فعاليت‌هاي بسياري را در زمينه‌‌هاي مختلف انجام داده است كه شناور پشتيباني، تانكر 4 هزار و 800 تني، يدك كش و لايروب‌هاي مختلف، پل درياچه اروميه، تاسيسات آبگيري از دريا و سيستم خنك كننده پالايشگاه بندرعباس از جمله اين فعاليت‌ها است.
وي مهم‌ترين پروژه اين مجتمع را شناور ايران - البرز دانست و گفت: اين شناور با وزن 14 هزار تن در چهارطبقه با 98 متر طول و 87 متر عرض ساخته شده است كه داراي 8 لنگر 20 تني است كه به‌وسيله 2 هزار زنجير مهاربندي مي‌شود.
يحيي زاده ثروت ملي را در گرو افزايش توليد دانست و افزود: در زمان بسيار كوتاهي با استفاده از توانمندي‌هاي لازم در شركت سعي شده است حداكثر استفاده و بهره برداري صورت گيرد.
وي شركت صدرا را از جمله شركت‌هاي با بنيه دانست كه در منطقه شمال و جنوب كشور قرار داشته و خدمات شاياني را به كشور با استفاده از توانمندي‌هاي داخلي ارائه كرده است.
استاندار مازندران نيز در سخناني ايران صدرا را از جمله شركت‌هاي در حال تغيير و تحول اساسي دانست كه نيازمند حمايت و پشتيباني است.
سيد محمد كريمي ادامه داد: براي پيشبرد اهداف اين شركت بايد فكر اساسي انديشيده شود و تمام مجموعه بايد براي اين مجتمع فرا استاني و ملي داوطلب شوند.
شركت ايران صدرا در مجتمع دريايي خزر داراي بيش از 2 هزار و 800 نيروي انساني است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1388
اينطوري منابع ما نابود ميشوند باهزينه كردن ورنگ آن(8الي10 ميليارد تومان) 42 هزار تن ورق را از زنگ زدگي نجات دهيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.